Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_epf.BEZ-TEGO.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 09:26:57 MET

On Tue, 07 Mar 2006 16:25:05 +0100, Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
wrote:

> Dlatego mówię, że w gruncie rzeczy myślę podobnie. ;) W każdym razie
> dyskietka obecnie nie jest potrzebna w 99% przypadków, a już na pewno
> nie służy do przenoszenia danych. Pamiętam te piękne czasy, kiedy na

Oj służy, służy. Ostatnio musiałem przerzucić kilka skryptów z poczty
pod Windowsem na serwer linuksowy i, cholera, najszybciej poszło mi to
dyskietką ;-)
Inna sprawa, że owy linuks nie był jeszcze dopięty do sieci :-)

> Odnośnie supportowania FDD, to tak z ciekawości zapytam... Czy
> współczesna płyta główna i Windows XP rozpozna napęd 5.25"? ;)

Na świeżej płycie nie próbowałem chociaż mam taką stację w szafce :-P
ale na P200 jeszcze działało :-)

--
Pozdrawiam
  Bartek