Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 16:25:05 MET

Bartosz Kiziukiewicz napisał(a):

> Dlatego ja przynajmnij nie pozbędę się FDD dopóki będzie ona
> wspierana.

Dlatego mówię, że w gruncie rzeczy myślę podobnie. ;) W każdym razie
dyskietka obecnie nie jest potrzebna w 99% przypadków, a już na pewno
nie służy do przenoszenia danych. Pamiętam te piękne czasy, kiedy na
początku drugiej połowy lat dziewięćdziesiątych chodziło się do kolegi z
kilkoma pudełkami 3'5 calówek i nagrywało się na to jakieś proste
gierki, pojedyncze MP3 itp. Oczywiście nieraz był problem, bo trzeba
było podzielić plik na kilka części itp. ;) Ale te czasy minęły, mamy
płyty DVD+/-R, DL tanieją, niebieski laser puka do drzwi, a w nieco
dalszej perspektywie może dyski holograficzne. ;)
Tym bardziej dziwi mnie fakt, że stacja dyskietek cały czas trzyma się i
często jest jeszcze standardowym wyposażeniem nowego zestawu
komputerowego, a nie przyjęły się ZIPy czy LS-120 (kompatybilne z
dyskietkami 3,5")...
Odnośnie supportowania FDD, to tak z ciekawości zapytam... Czy
współczesna płyta główna i Windows XP rozpozna napęd 5.25"? ;)

# /George Orwell - Rok 1984/