Re: Laptop - jak skonfigurowac ???

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 09:24:12 MET

Lookasik napisał(a):

> ok... a jak nie pracuje powiedzmu 10-15 minut nie warto ,zeby sie wlaczyl po
> powiedzmy 5 minutach ???

Po co? Przecież to tylko zabawka. Lepiej ustaw sobie np. wyłączenie ekranu
po tych 5 minutach a nie jakiś śmieszny wygaszacz

> przeca ustawia sie po jakim czasie ma wstrzymac system a po jakim
> zahibernowac...

No tak, ale to nie jest konfiguracja hibernacji tylko jej włączenie po
określonym czasie. Nie masz przecież żadnego wpływu na tę opcję. Możesz ją
tylko włączyć lub wyłączyć. U mnie jest ustawione w ten sposób:

Ustawienie schematu: wszystko na nigdy
Alarmy: górna część na 10% i włączone tylko powiadamianie o słabej baterii

Dolna część ustawiona na 5% i akcja "zamknij system"

>. w trakcie pracy nie pisze na kompie non stop ... warto w
> tym czasie ,zeby przeszedl w stan wstrzymania czy nie ???

Jak jest podłączony do zasilania czy podczas pracy na bateriach? W tym
pierwszym przypadku nie ma żadnego znaczenia, w tym drugim to już musisz
sobie sam odpowiedzieć

> a wszelakie wodotryski windowska nie maja wplywu na czas pracy ???

Nie mają

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098