Re: [NoWar!] AMD czy Intel, Intel czy AMD... Intel... nie chyba AMD...

Autor: MarekP <mpojc_at_poczta.usun.onet.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 19:29:32 MET

XWindowsMen napisał(a):
> Witam.
> Jeden z kolegów dał mi do myślenia. Powiedział, że udział AMD w
> rynku w ciągu ostatnich 5 latach - ich najlepszy wynik to... 21%
> O co k$%^@ chodzi!?
> P.S.
> Tak, uzywam i jestem zadowolony z AMD :P

W naszej sieci sa nieco inne proporcje
Na 37 laptopow - 100% Intel po polowie PIV/M i Celeron/M
na 28 desktopow - 100 Intel - tu rozrzut od PII do PIV i kilka Celeronow.
Moze to dlatego, ze to amerykanckie wyposazenie, choc lapki w wiekszosci
prywatne. A moze nasz sysadmin nie lubi AMD?

Pozdrowienia
MarekP