[NoWar!] AMD czy Intel, Intel czy AMD... Intel... nie chyba AMD...

Autor: XWindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 16:48:25 MET

Witam.
Jeden z kolegów dał mi do myślenia. Powiedział, że udział AMD w
rynku w ciągu ostatnich 5 latach - ich najlepszy wynik to... 21%
O co k$%^@ chodzi!? Chociażby taki przykład - w kalsie na przerwie
szybka sonda i proporcje były wręcz odwrotne. I stąd moje pytanko.
Który producent jaka czescia rynku procesorów do PC (ewe. jeszcze
laptopy) dysponuje? Nie interesuje mnie "Intel vs AMD" Tylko suche fakty -
o ilu Nowaków wiecej korzysta z X niz z Y? Zaraz ruszam na google ale
jestem tez ciekaw waszej opini. 3mSie

P.S.
Tak, uzywam i jestem zadowolony z AMD :P