Re: 900MHz + 384MB RAM - która winda?

Autor: misiek <misiek_1928.WYTNIJ.TO.TO_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 19:31:58 MET

MarekP napisał(a):

> Instalowalem XP na Compaq 400MHz/192M RAM i chodzil lepiej niz W98
> (prawie plynne filmy). Fakt, ze nie wczystkie urzadzenia XP rozpoznal np
> touchpada nie widzial.
> Pozdrowienia
> MarekP

Mój szwagier ostatnio kupił sobie (o zgrozo) Acera jakiegoś. Po dwóch
wizytach laptoka w serwisie z powodu DVD-RW, przywrócono system z
ukrytej partycji. Ściągnąłem ze strony Acera soft do dterowania
sasilaniem, przyciskami funkcyjnymi oraz... soft do Touchpada bo XP go
nie widział :)

Nie wiem czy wszyscy tak mają z Acerkami ale w Operze i Firefoksie
"rolka" na touchpadzie nie działa :|

A tak na marginesie, powiedzcie mi proszę czy Acer daje do neotebooka
WinXP HE na CD, czy licencja jest jedynie do tego co jest ukryte na
niewidocznej partycji? Oraz czy soft który ściągałem z netu nei powinien
byćna jakiejś gratisowej płycie?

Szwagier zapiera się że tego softu nie było w kartonie, a gość ze sklepu
powiedział mu że windowsa też tam nie było, bo być go tam w ogóle nie
powinno - właśnie on powiedział że licencja z kartonu jest do windowsa z
ukrytej partycji.

Tak jest w rzeczywistości czy ktoś, coś kręci?