Re: [NoWar!] AMD czy Intel, Intel czy AMD... Intel... nie chyba AMD...

Autor: W <jlgavwgb-gurgur_at_zlernyobk.pbz>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 17:10:21 MET

XWindowsMen napisał(a):

> laptopy) dysponuje? Nie interesuje mnie "Intel vs AMD" Tylko suche fakty -
> o ilu Nowaków wiecej korzysta z X niz z Y? Zaraz ruszam na google ale
> jestem tez ciekaw waszej opini. 3mSie

Intel ma przewagę,to oczywiste,ale czy jest lepszy? w niektórych
specyficznych zastoswaniach tak,ale jedzie głównie na monopolu

AMD jest tańsze i miażdży Intela w desktopach indywidualnych
użytkowników w biednych państwach takich jak Polska,czy tanie oznacza
gorsze? NIE,procesory to jeden z niewiele segmentów gdzie nie ma
przełożenia jakość=cena