Projektant systemów komputerowych

Autor: XDS <XDS_at_spam.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 21:22:00 MET

Witam

Mam prośbę do kolegów o radę i podpowiedź.
Temat dotyczy pracy w sektorze informatycznym.
Z paruletnich kontaktów z komputerem (od ok 93r. pierwszy PC XT)
wnioskuję, że w komputerach najbardziej interesują mnie nowe technologie
i ich zastosowanie w sektorze powiedzmy sobie biznesowym. Dla tego też
myśląc o przyszłej pracy stwierdzam, że chciałbym zająć się czymś takim
jak projektowanie systemów komputerowych. Posiadam wykształcenie dające
pojęcie o elektronice, także mikroprocesorach i dsp. Informatyką
interesuje się hobbystycznie, ale raczej nie skupiam się na źródłach
wiedzy dla przeciętnego domowego użytkownika. Czytam wiele fachowych
książek, analiz rynku informatycznego, pismo Computerworld (tam raczej
zwykły domowy użytkownik nie znajdzie ciekawych dla siebie treści).
Zastanawiam się co robić, żeby w perspektywie najbliższych dwóch lat
podjąć pracę, w której bym wykorzystywał i rozwijał swoje
zainteresowania. W jakich firmach znalazłbym zatrudnienie. Co zrobić,
żeby mieć dobre referencje.

Pozdrawiam