Re: Prosba o ocenę zestawu.

Autor: Tomasz Del <vafloo.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 10:48:04 MET

Michał <mbierwia@o2.pl> napisał(a):

> A może dobrym wyjściem byłoby kupienie płyty ze zintegrowaną grafiką
> typu 6100 lub 6150 i wolnym slotem PCI-E, do którego można by wrzucić za
> jakiś czas coś szybszego? Zaoszczędzone pieniążki starczą, by platformę
> na 939 zbudować i cichutkiego kompa mieć. A przez kilka miesięcy kaska
> na grafikę by się uzbierała.

Zastanawiałem się nad tym. W zasadzie, to stać by mnie było od razu na 939,
ale nie jestem przekonany czy chcę wydać tyle pieniędzy. Jakimś zapalonym
graczem to ja nie jestem. Lubię jakąś piłkę, NHL, RPGi czasem FPP (zakończyłem
na UT). Ambicji wycinania w Q4 albo Dooma 3 nie mam. Jak pochodzi FarCry w
1024x768 na medium albo 800x600 high to będę zadowolony. Więc nie wiem czy
jest sens pakować w to kasę. A komputery zmieniam na tyle żadko, że jak się
już zdecyduję, to pewnie zarówno 754 jak i 939 będą odległą przeszłością i tak
czy siak zmienić będzie trzeba wszystko łącznie z płytą główną.
Ale dzięki za sugestię. A tak na marginesie, to jaką kartę graf. byś
proponował za te "kilka miesięcy" do takiego zestawu?