Re: Prosba o ocenę zestawu.

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 11:01:35 MET

> Ale dzięki za sugestię. A tak na marginesie, to jaką kartę graf. byś
> proponował za te "kilka miesięcy" do takiego zestawu?

Zależy od tego co wówczas będzie optymalnym wyborem. Może ktoś zechce
pociupać na Twoim komputerze w jakieś nowsze gierki i wówczas potrzebna
będzie jakaś 16-potokowa karta z dużą przepustowością pamięci? A może
okaże się, że potrzebujesz wejścia video i kupisz jakąś kartę z VIVO?
Czajson słusznie zwrócił uwagę, że na słabsze karty niż 6600 po prostu
szkoda dziś kasy. Ja na Twoim miejscu bym jednak wybrał 939 i
zintegrowaną grafę.