Re: Jaki monitor LCD z tunerem TV - 19 cali ?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 10:50:29 MET

> Zamiast wyboru z powyzszej listy rozwazalem rowniez zakup monitora oraz
> zewnetrznego tunera TV (wazne jest dla mnie aby nie trzeba bylo uruchamiac
> komputera do ogladania TV). Jednak "wszystko w jednym" wydaje sie byc
> wygodniejszym rozwiazaniem.

Ale znacznie zmniejsza twój wybór.
Odnośnie monitora LCD do oglądania telewizji: wybieraj coś na matrycach
MVA/PVA, ewentualnie SIPS (jest tam trochę gorsza czerń), poczytaj mva.pl.

> Komputer do ktorego bedzie podlaczony monitor jest wykorzystywany glownie do
> internetu, sporadycznie do gier i do pracy oraz TV.

W grach może ci przeszkadzać smużenie, jeśli jesteś na to czuły. Możesz
się zastanowić nad monitorem z dopalaczem - Fujitsu-Siemens 19-2 (wydaje
się najlepszym teraz rozwiązaniem w tych granicach cenowych), NEC
testowany ostatnio na mva.pl też był niezły, poza tym Samsung 193P+ i
jego nowe wcielenie (nie pamiętam numeru) oraz Belinea 101920C z
zastrzeżeniem, że na niej trzeba trochę podregulować kolory ponoć, żeby
było ok (fabryczne ustawienie jest dziwne).