Re: D¼wiêk w komputerze

Autor: Nathan <la688_at_o2.plUSUN.TO.Z.ADRESU>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 19:28:33 MET

Rafal napisa³(a):
> Jestem typem cz³owieka dla którego d¼wiêk i Muzyka ma bardzo du¿e
> znaczenie - w³a¶ciwie to zaryzykuje twierdzenie, ¿e jestem audiofilem
> "zaryzykuje" bo czytaj±c to forum nie wiem czy powinienem tak siebie
> nazywaæ, bo jeden z forumowiczów pisze tutaj, ¿e "jest audiofilem
> i szuka dobrej kary d¼wiêkowej ..."

[ciach]

> ale do rzeczy :
>
> mój sprzêt graj±cy jest raczej audiofilski nie chcê siê tutaj wdawaæ w
> szczegó³y jaki ? w ka¿dym razie nie japoñski ? czyli ujdzie.

czyli pewnie tzw klasa srednia

> Komputerem te¿ siê bawie i postanowi³em te rzeczy jako¶ po³±czyæ ....
> Najpierw przegl±d kart sieciowych i fora ... szok, widzê ¿e ju¿ s± 24
> bitowe karty !

teoretycznie tak

> No, no ... my¶lê sobie
> Po¿yczam od kumpla Sound Blaster Audigy 2
> Polecaj± j± ?audiofile? ... tylko nie wiem, czy ci prawdziwi czy
> malowani

gdzie to wyczytales? ;)

> No nic ? odpinam mojego CD i grube kabelki podpinam (z trudem) do karty
> w komputerze
z³ocone?
> Odpalam foobara i jaki¶ uprzednio zrzucony EAC wave ...
> Bo¿e .... jaka ha³a z tego wysz³a ....
> 24 bity !?
jakie 24 bity? ;)
> tylko, ¿e z mojego odtwarzacza ? tylko 16 bitowego Marantza d¼wiêk by³
> o kilka klas lepszy ...

w stosunku do audigy na 100% lepszy. Zalezy jeszcze jakie glosniki
> Potem próbowa³em jeszcze na wiele mo¿liwo¶ci i wniosek jest tylko
> jeden :
>
> Ha³a, ha³a, ha³a !!!
> Oczywi¶cie w porównaniu do d¼wiêku z odtwarzacza CD na audiofilskim
> zestawie

wydaje mi sie, ze musisz jeszcze dokupic pare rzeczy z tej stronki;)
http://audiovoodoo.glt.pl/

MSPANC

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodz± z drzew,