Re: Dźwięk w komputerze

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 19:24:49 MET

> Po co producenci mącą ludziom w głowie tymi 24 bitami skoro konstrukcja
> komputera (karta w otoczeniu wysoko prądowych cyfrowych sygnałów,
> impulsowy zasilacz) z definicji wyklucza dźwięk Hi-Fi ?
> Poza tym jest jeszcze inna niepokojąc sprawa – ludzie posiadający takie
> karty myślą że pana Boga za nogi złapali, a prawdziwego audiofilskiego
> dźwięku na uszy nie słyszeli .....
> Mają 24 bit karty i szukają dobrych głośników – dla mnie śmieszne :)

Poniewaz zyjemy w dobie marketingu a nie zalezy producentowi aby zrobic
naprawde dobry sprzet bo nikt by nie wymienial co rok na inny niby lepszy
model z wiekszymi cyferkami w nazwie.
Sam mam SB audigy podlaczonego do starego wzmacniacza w moim wieku i gra to
znosnie jak na PC ale wlasnie zaklucenia z zasilacza a nie mam badziewnego
psuja dzwiek, co dziwne mam starego Gravisa z pozlacanymi zlaczami w starym
kompie to gra duzo lepiej niz ten Audigy w stereo ale to moje moze tylko
odczucia. Chciaz znajomy akustyk w studio nagran nie przyjmuje do edycji
materialu zgranego na produktach firmy creative czyli cos w tym jest.

Mirek