Re: Dźwięk w komputerze

Autor: Harry <harry_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 20:00:21 MET

Nathan napisał(a):

> wydaje mi sie, ze musisz jeszcze dokupic pare rzeczy z tej stronki;)
> http://audiovoodoo.glt.pl/
>
> MSPANC

Koniecznie musi dokupić taki kabelek:
http://www.hfm.pl/testy_hifi_k_s_txt.php?id=172

"Już od pierwszych chwil odsłuchu wiedziałem, że jestem w innym świecie.
Kontury dźwięków były podane z precyzją wręcz mikronową. Szczegółowość i
kapitalna góra dawały muzyce tyle swobody, że również nagrań słabiej
zrealizowanych słuchało się inaczej. Valhalla pomaga w różnicowaniu
takich subtelności przestrzennych, że wrażenie odkrywania na nowo
własnej płytoteki nie jest egzaltowanych frazesem, ale staje się faktem.
Bas również potrafi zadziwić neutralnością. Jego możliwości są
nieograniczone, ale mimo to proporcje między zakresami są idealne. O
szybkości i mikrodynamice nie będę pisał. Próbowałem, ale zabrakło mi słów."

;-)

--
Pozdrawiam