Re: twardy dysk wydaje dźwięk jak budzik elektroniczny

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 19:19:57 MET

 <ainvest@tlen.pl> wrote:

> a o co chodzi z nazwą firmy bo chyba rzeczywiście nie zrozumiałem?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Firma_%28prawo%29

A zbitka "nazwa firmy" to niestety czesto uzywana, niepoprawna zbitka
- takie maslo maslane.

> nie mam zamiaru nikogo oskarżać a ewentualnie ostrzec jeśli byłyby
> problemy ze zwrotem- są sprzedawcy którzy wszystko wcisną ale sa także
> naprawde porządne sklepy którym zależy na długoterminowym zadowoleniu
> klienta co pozwala im pozyskać nowych klientów.

            Miejmy nadzieje ze jutro bedzie OK - wiekszosc sklepow majacych
stoiska na WGK dba o renome, bo jeden niezadowolony i majacy poczucie
oszukania klient potrafi zniechecic calkiem spora liczbe ludzi do takiego
sklepu. Przy DOA powinni wyminic od reki. Duzo gorzej jest ze stoiskami
"meteorami" albo z ludzmi zyjacymi z posrednictwa, bo dla nich uszkodzony
dysk ktorego nie wylapali przy kupnie, to realna strata.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl