Re: LPT na PCI

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 21:10:11 MET

PAndy napisał(a):

>> TO juz nie mój problem.
>

> ;) napewno?

Ja zajmuje sie wyszukiwaniem błedów, komplikacji i tym podobnych. Korekta.

> nie mow hop - teraz coraz wiecej plyt ma 1 czy 2 PCI - zajete przez
> tuner + lepsza karta dzwiekowa i gdzie wsadzic urzadzenie

Zasadą tej stascji meteo jest pewna niezminnosc mijsca i działanie w
trybie 24/h na dobe.

> powszechny i popularny jest USB, co wiecej mzona w razie czego wsadzic
> HUB USB i miece wiecej portow... - jest to mobilne, dziala z notebookiem...

A kto chciałby demontowac cała stacje meteo z domu i prznoscić zapomoca
noteb ooka - choc terazpodsunałes mi ciekawy pomysł - Kupić stare
Notebooki - i juz mamy wąłsciei wszystko co trzeba.

> USB po prostu - taniej nie ebdzie a i pewnie latwiej tez nie :D

Czyli pdzestawić wyniki wykonawcy...