DI-604 a IPSec

Autor: |Pio| <piowa_at_nohost.nodomain>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 21:32:30 MET

wiem, ze to niekoniecznie ta grupa, ale tylka ta mam akurat pod reka /na
pcn sie nie moge dostac/ a potrzebuje pomocy...
mianowicie - czy komus sie udalo polaczyc z jakas siecia VPN przed
router Dlinka DI-604? teoretycznie router obsluguje vpn pass-through,
ale praktycznie jakby z tym gorzej - szczegolnie, ze po przejrzeniu paru
zagranicznych forow widac, ze jest to obsluga czysto software`owa....
w archiwum roznych grup tez mozna przeczytac, ze ludzie przede mna mieli
podobne problemy, ale juz ich rozwiazania nie ma...

jesli wiec komus sie udalo - to na jakim firmware i przy jakich
ustawieniach? /mianowicie czy poza wlaczeniem obslugi IPSec konieczne
bylo tez otwarcie danych portow na firewallu/