Re: LPT na PCI

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 22:26:42 MET

"Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> wrote in message
news:du7jfj$son$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ja zajmuje sie wyszukiwaniem błedów, komplikacji i tym podobnych. Korekta.

Tak czy siak nie zwalnia Cie to o myslenia o urzadzeniu, jestes
wspolodpowiedzialny za jego sukces

> Zasadą tej stascji meteo jest pewna niezminnosc mijsca i działanie w
> trybie 24/h na dobe.

Ok, ale mimo wszystko w takich aspektach USB bedzie lepsze niz PCI
(chociazby zasialnie awaryjne, czas pracy na akumulatorach, obudowa i wiele
innych elementow zsumowanych ktore przemawiaja za tym by zamiast robic to na
PCI (do tego bezsensu wykorzystujac PCI jako interfejs 8 bitowy - to jakbym
wozil marchew do warzywnego maybachem)

> A kto chciałby demontowac cała stacje meteo z domu i prznoscić zapomoca
> noteb ooka - choc terazpodsunałes mi ciekawy pomysł - Kupić stare
> Notebooki - i juz mamy wąłsciei wszystko co trzeba.

To raczej wzgledy "gabrytowo-zasilaniowe"

> Czyli pdzestawić wyniki wykonawcy...

Tak, zobacz ten watek na pl.misc.elektronika - dostales gotowe propozycje
rozwiazania problemu w cenie ponizej 15zl (jesli nie taniej - przy prostej
filozofii wlacz wylacz to moze bedzie 7zl)