Re: Tuner TV Leadtek Winfast 2000XP RM - problem z instalacja

Autor: VITTO <vitto239_at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 10:40:35 MET

Coin wrote:
> Sytuacja wygląda w ten sposób.
> Po włożeniu tunera i pozbyciu się ikonki windowsa "znaleziono nowy
> sprzet' uruchamiam plyte ze sterowinkami. Tam we flashowym menu wybieram
> tv tuner i jest opcja instalacji drivera. Po uruchomieniu instalatora i
> wyborze jezyka pojawia sie okienko z bledem ktore w naglowku ma napis
> "Winfast Outrider" a komunikat brzmi "Not Supported! -
> jj.xpclient.010817-1148". Na tym instalacja sie konczy.

Na wstępie witam. Być może nie podam Ci dokładnej opowiedzi na twoje
pytanie ale prześledź sobie wątek

http://www.community.tomshardware.pl/community/showflat.pl?Cat=&Board=other&Number=170637&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=

na pewno zaczął bym od sciągnięcia najnowszych sterowników od leadteka.

> kolei w srodku sa katalogi 88x_3204, 88x_3314 i 878_279 - w ktorym sa
> wlasciwe drivery - nie wiem).

wydaje mi się że są to różne sterowniki w zależności od symbolu układu
tunera , spróbuj popatrzeć bezpośrednio na same karcie czy nie będzie
jakiegoś chipa z jednym z wymienionych przez ciebie numerków i te
sterowniki spróbuj zainstalować

> Dziekuje
> Coin

no problem