Re: Tuner TV Leadtek Winfast 2000XP RM - problem z instalacja

Autor: Coin <coin22WYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 11:46:40 MET

Coin napisał(a):
> Sytuacja wygląda w ten sposób.

Update problemu :)

Wyrzuciłem z systemu 'nieznane urządzenia', włożyłem tuner do innego
slotu PCI, jak XP zauważył nowy sprzęt do wybrałem sterowniki ściągnięte
ze strony Leadteka i chodzi... obraz.
Problem jest z dźwiękiem, którego nie ma. I tutaj laickie pytanie - czy
głośniki mają być wpięte do tunera czy do gniazda głośników na płycie ?
Czy oprócz anteny do tunera ma być coś podłączone i w związku z tym
dlatego dźwięk nie działa ?

Niestety jest to wersja OEM, nie mam instrukcji i nie bardzo się znam na
tego typu sprzęcie.

Dzięki
Coin