Re: LCD versus CRT

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 10:47:12 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 24 Feb 2006 19:21:42 +0100
is the real date, "bim_bom" <julekmen@go2.pl> has written something
quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Nie wiem, jak to jest statystycznie, ale mój 6-letni Philips (kiedy go
>kupowałem, był ze średnio-wyższej półki - kosztował 1700) około pół roku
>temu zaczął co kilka godzin zmieniać pozycję obrazu w czasie działania.

Wybacz, ale Philips to nie jest dobra marka. Twoj egzemplaz wytrzymal
przynajmniej 5.5 roku... A kumpel ma w pracy 19tke profi, ktora byla
wadliwa od razu po wyjeciu z pudelka, a dystrybutor nie uznal
reklamacji.

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.