Re: napiecie

Autor: ~|_ukasz <lukasz.niespamic_at_mnie_atra.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 10:39:45 MET

nemo napisał(a):
> Uzytkownik "Kulek" <pawel.81@gmail.com> napisal w wiadomosci

> wykres jest ze proc obciazony na 100% ale priorytet ma najnizszy

Proc obciazony do 100% wiec to JEST praca W STRESIE.
Priotytet ma znaczenie tylko takie, ze UDAgent odstapi proca
kazdej innej aplikacji, ktora bedzie go potrzebowala.

Moim zdaniem te 57 st. to niewielki problem, ale jesli chcesz
miec chlodniej (ciszej) to masz 2 drogi, niekoniecznie
sie wykluczajace:
1.Spowolnic proca np. z zegara 1.8 zrobic 1.4 - biosem lub
   programem (GA ma, w kazdej chwili mozna zmienic).
2.Uzyc programu ThreadMaster (o ile db pamietam nazwe)
   pozwalajacego ograniczyc uzycie procka przez UDA do
   dowlonej wielkosci (szczegoly znajdziesz na forum grid.org).

pozdr
~|_ukasz
(LIGANDFIT Total CPU Time: 2y: 16d: +)