Re: napiecie

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 01:26:09 MET

Użytkownik "nemo" napisał w wiadomości
> Witam
> Mam procka Athlon Barton 2600+ na plycie giganyte ga-7va rev 2.0,
> temperatura procka to 58*C czy to troche nie za duzo?

Po pierwsze, to płyta Gigabyte. Więc napięcia zawyżone są o kilka (nawet do
10stopni)

> wyczytalem ze taka
> temperatura wystepuje, ale w stresie a nie przy "normalnym uzytkowaniu"
cos
> innego zdziwilo mnie jeszcze bardziej: wartosc napiecia rdzenia procesora.
> everest i cpu-z wskazuja 1,712 do 1,728V czy te wartosc tez tak same z
> siebie nie sa za wysokie?

To różne z wskazaniami bywa. U mnie na co innego twierdzi bios, co innego
everest a jeszcze inne wskazania daje VIA Hardware Monitor V2.06
Nie wykluczone ze coś niedobrego dzieje się z zasilaczem. Inne napięcia w
normie (przyjmijmy wskazania Everest'a)

> wiatraczek 3444RPM. Czy cos sie chrzani? prosze o podpowiedz i z gory
dzieki

Może pora na wymianę pasty termoprzewodzącej i czyszczenie okolic procka i
radiatora z kurzu?

Pozdrawiam, Wojtek H.