Re: Drukarka laserowa do domu

Autor: dzieciol <dzieciol_at_puszcza.net>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 01:19:10 MET

On Wed, 01 Mar 2006 18:39:08 -0500, Deedee <deedee75WYTNIJTO@vp.pl> wrote:

> Dzień dobry
>
> ProszÄ™ o poradÄ™ w zakupie drukarki laserowej do domu.
> Interesują mnie używane drukarki HP ale nie wiem jaki model wybrać.
> Chodzi mi o drukarki z Allegro w cenie do 250 zł.
> SÄ… tam takie modele jak np.
> HP LJ 4
> HP LaserJet 5
> HP LaserJet 5L
> HP LJ 5
> HP LJ 6P
> HP LaserJet 6L
>
> Kolega doradza mi HP LaserJet 5L. Inny twierdzi, że tam się psuje często
> jakiÅ›
> [...]

LJ4 na o czy nie widzialem /moze bylem za mlody-:)/ ale zarowno
5 i 6 to starocie i ten sam burek, co nie znaczy, ze ich nie polecam.
Sam mam te drukarki i uzywam. W czym problem? W zabieraniu kilku kartek
na raz? A ile w domu drukujesz? Duzo? To nie szukaj taniej i starej
drukarki.
Ale jak nawet na raz, od czasu do czasu, drukujesz 10 stron to tez nie
wielki
problem podac te kartki recznie. Wazne jest jedno, by cena takiej drukarki
byla mala frakcja drukarki nowej!!! Na co zwracac uwage? A jak mozesz
zwrocic na cokolwiek uwage lupujac na licytacji 'zdalnej'? Musisz
wierzyc w to co glosi sprzedawca i czy sklonny jest przyjac jakiekolwiek
reklamacje. Raczej watpie. Bo te drukarki to sprzet, ktory juz ktos
wyrzucil /zwykle z biura-co nie znaczy, ze w domu nie popracuja/.
Na co zwrocic uwage? Na transport papieru, masci typu kartonowe wkladki,
oferowane kiedys nawet przez HP za friko, niewiele daja. Komplet nowych
elementow na ebayu /rolki, separatory/ to 20 dolarow + przesylka /rok
temu/, dalej stan kartridza ilosc toneru??? i powierzchnia bebna, tu ceny
rozne orygonal okolo 55 dolarow w sklepie, na ebayu roznie, wylicytowalem
kiedys za 20 dolarow plus koszty przesylki /do USA/ 10$, uzywam do dzisiaj.
To nie wszystko, liczyc sie trzeba, ze moze pasc 'fuzer' grzalka po
naszemu,
tez mozna dostac. itd itd..
Wniosek jak mowilem, za psie pieniadze mozna brac za cene powyzej cwiartki
najtanszej nowej powaznie bym sie zastanawial.

A swoja droga jaki to komfort miec pod reka drukarke bez zmartwien, ze
tusz zasycha z ..... nieuzywania, a ze drukuje na czarno? No, Murzyni tez
sa czarni a i wsrod nich bywaja szczesliwi.