switch nortel baystack 310-24T

Autor: <biuro_at_chomont.home.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 01:29:07 MET

witam
mam problem ze switchem NORTEL BAYSTACK 310-24T
podczas zmiany parametrow wpisalem maske ktora nie jest wlasciwa dla
podanego nr IP, switch zaakceptowal to bez inf o bledzie z mojej strony no
i problem bo nie mozna zalogowac sie do switcha, na pinga tez nie odpowiada
co dziwne w pamieci cache arp systemu z ktorego pinguje go pojawia sie wpis
ADRES_IP - ADRES MAC wiec switch widac ale nie mozna ani pingowac ani
logowac sie. no i co teraz?? switche tej serii nie da sie resetowac wo domu
trzeba do fabryki poslac lub wyspecjalizowanej firmy cena ok 30euro. jakies
pomysly?
pzdr