napiecie

Autor: nemo <nby_at_o2_ciach_.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 11:07:56 MET

Witam
Mam procka Athlon Barton 2600+ na plycie giganyte ga-7va rev 2.0, ostanio
zauwazylem ze komp sie bardziej grzeje i odpalilem everesta zeby popatrzec
co i jak, zdziwilo mnie i to bardzo ze przy odpalonym firefoxie, rmdc i w
tle chodzacym UD Agencie (badania nad lekiem na raka www.grid.org)
temperatura procka to 58*C czy to troche nie za duzo? wyczytalem ze taka
temperatura wystepuje, ale w stresie a nie przy "normalnym uzytkowaniu" cos
innego zdziwilo mnie jeszcze bardziej: wartosc napiecia rdzenia procesora.
everest i cpu-z wskazuja 1,712 do 1,728V czy te wartosc tez tak same z
siebie nie sa za wysokie? barton mial chyba znamionowow miec 1.65. W OC juz
sie nie bawie - kiedys rozpedzielm tego procaka do 2700 ale w sumie nie bylo
po co wiec wrocilem do 2600. Chlodznie z racji 3 letniej gwarancji to boxowy
wiatraczek 3444RPM. Czy cos sie chrzani? prosze o podpowiedz i z gory dzieki

--
nemo