Drukarka laserowa do domu

Autor: Deedee <deedee75WYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 00:39:08 MET

Dzień dobry

Proszę o poradę w zakupie drukarki laserowej do domu.
Interesują mnie używane drukarki HP ale nie wiem jaki model wybrać.
Chodzi mi o drukarki z Allegro w cenie do 250 zł.
Są tam takie modele jak np.
HP LJ 4
HP LaserJet 5
HP LaserJet 5L
HP LJ 5
HP LJ 6P
HP LaserJet 6L

Kolega doradza mi HP LaserJet 5L. Inny twierdzi, że tam się psuje często jakiś
separator. Twierdzi, że HP LJ 6P jest lepsza, bo ma inny podajnik i w ogóle.
Twierdzi też, żeby serią 4 nie zawracać sobie już głowy a brać z nowszej seri
tzn. 5 lub 6. Kazał też zwracać uwagę na toner zespolony z bębnem, bo ponoć to
lepsze rozwiązanie. Czy jak papier ładowany jest od góry np. w HP LaserJet 5L
albo HP LaserJet 6L to drukarka jest gorsza czy jak?
Chodzi mi również o to, aby koszty ekspoatacji też nie były duże.
Który z powyższych modeli byłby najlepszy? 5L, 6L, 6P?
Doradźcie proszę, który wybrać na co zwracać uwagę przy zakupie na Allegro.

Pozdrawiam

Deedee