Re: 1 duzy monitor czy konfiguracja 2-monitorowa z 2 mniejszych?

Autor: muk <nie_at_mam.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 00:18:19 MET

Roman wrote:

> Co byscie wybrali i dlaczego?

Wybrałbym jeden duży monitor. Dlaczego? Bo jest po prostu wygodniej, nie
trzeba tak głową machać :) Przez pewien czas pracowałem na dwóch
monitorach i denerwowało mnie to. Zdecydowanie lepiej sprawował się
jeden większy ekran. Używałem go do pisania stron internetowych: pół
ekranu zajmował kod, drugie pół przeglądarka - mi to odpowiadało.

> Przy zalozeniu, ze w pierwszym przypadku musialbym wydac 2500 zl na monitor
> 24", a w drugim wystarczyloby dokupic 2-gą 15-ke za 500 zl.

To jedyny minus "zabawy" - koszty :)

Pozdrawiam