Re: Drukarka laserowa do domu

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 12:41:09 MET

Deedee wrote:

> Dzień dobry
>
> Proszę o poradę w zakupie drukarki laserowej do domu.
> Interesują mnie używane drukarki HP ale nie wiem jaki model wybrać.
> Chodzi mi o drukarki z Allegro w cenie do 250 zł.
> Są tam takie modele jak np.
> HP LJ 4
> HP LaserJet 5
> HP LaserJet 5L
> HP LJ 5
> HP LJ 6P
> HP LaserJet 6L

Najpierw przeczytaj archiwum tej grupy i pl.comp.os.linux.sprzet. Zwłaszcza
na tej drugiej było którą i dlaczego.
W skrócie to jest tak: HP LJ 5L i 6L mają wadę konstrukcyjną separatora
papieru i często, gęsto wciągają po kilka kartek (jak drukowałem pracę
magisterską, to musiałem podawać WSZYSTKIE kartki ręcznie). Poza tym do
domu są całkiem dobre. LJ 5 to już kombajn - szybka, duża i trochę
prądożerna (ale nie tak jak nowe drukarki). HP LJ 6 (P/MP) to następczyni
piątki - szybszy procesor -> większa szybkość drukowania, poza tym są
prawie takie same:
"The HP LaserJet 5P/5MP and 6P/6MP printers (HP Product
Numbers C3150A/C3155A, and C3980A/C3982A) have many
service and repair processes in common with their predecessors,
the HP LaserJet 4L/4ML and 4P/4MP printers"
To mówi HP.
6MP różni się od 6P tylko obecnością PostScriptu i 1 MB pamięci więcej.
Ja wybrałem 6MP (używam Linuksa), ale jeśli nie potrzebny Ci jest PS to
bierz 6P - odpowiedni moduł zawsze możesz dokupić. Chyba, że masz mniej
pieniędzy a więcej miejsca na biurku (lub pod) to wtedy LJ 5.

JaromirD

--
Odpowiadając zamień "q" na "o".