monitor lcd - stand by mode lub brak obrazu

Autor: president <nospamplease_at_mail.com>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 22:36:46 MET

hej,

mial/ma ktos podobny problem z monitorem LCD?:

karta graficzna daje obraz, NIE jest w stand by'u, wlaczam monitor,
czarny ekran i po chwili info "stand by mode".

problem narasta od dwoch lat:
- najpierw pomagalo jednokrotne wylaczenie/wlaczenie monitora
- potem trzeba bylo wykonac juz coraz wiecej takich wylaczen/wlaczen
- potem i to nie pomagalo - trzeba bylo odlaczyc kabel sygnalowy
(analogowy) i podlaczyc ponownie
- dzis i to mnie zawiodlo - walczylem kilkanascie minut, zanim pojawil
sie obraz.

celowo nie podalem modelu (ale jak ktos chce to: miro fp 155, grafika
radeon 9100), poniewaz slyszalem od kogos kiedys, ze dokladnie to samo
dzialo sie mu z monitorem lg i samsungiem.

podswietlenie dziala ok - bo komunikat o braku sygnalu pojawia sie bez
problemu. grafika tez "raczej" ok - inny monitor nie ma problemow.

szukam jakiegokolwiek punktu zaczepienia, bo nie wiem, czy dawac do
naprawy, czy wyrzucic do smieci :), czy moze zmienic sterowniki do
radeona :) - w to najmniej wierze, ale rozne cuda bywaja.

z gory dzieki za wszelkie porady.

president

--
[url=http://ip.pokapoka.pl/]What is my IP?[/url]