Re: monitor lcd - stand by mode lub brak obrazu

Autor: marco <nick_at_pc-plus.com.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 23:02:35 MET

Dnia Wed, 01 Mar 2006 22:36:46 +0100, president napisał(a):

> hej,
>
> mial/ma ktos podobny problem z monitorem LCD?:
>
> karta graficzna daje obraz, NIE jest w stand by'u, wlaczam monitor,
> czarny ekran i po chwili info "stand by mode".
>
> problem narasta od dwoch lat:
> - najpierw pomagalo jednokrotne wylaczenie/wlaczenie monitora
> - potem trzeba bylo wykonac juz coraz wiecej takich wylaczen/wlaczen
> - potem i to nie pomagalo - trzeba bylo odlaczyc kabel sygnalowy
> (analogowy) i podlaczyc ponownie
> - dzis i to mnie zawiodlo - walczylem kilkanascie minut, zanim pojawil
> sie obraz.

> [...]

Dziś byłem u kolegi - kilka razy w różnych odstępach czsowych - nie chciał
się uuchomić LCD LG - tylko mrugająca zielona dioda - odpala po
kilkunastominutowej przerwie - - odłączeniu od prądu i kompa - też
zawiozłem do serwisu - w którym stwierdzono - przecież działa - i chcieli
komputer :( Oczywiście powiedziałem , nie - bo CRT działa bez zarzutu , z
kartą wsio OK . Ciekawe co powiedzą później ..

PZD Janusz