Re: monitor lcd - stand by mode lub brak obrazu

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 09:38:26 MET

president, napisales:
> podswietlenie dziala ok - bo komunikat o braku sygnalu pojawia sie bez
> problemu. grafika tez "raczej" ok - inny monitor nie ma problemow.

Próbowałeś zmieniać ustawienia synchronizacji? Korzystam z takiej samej
konfiguracji (R8500 + fp155) i wszystko działa, pod warunkiem, że wyłączona
jest synchronizacja zespolona (oddzielne mogą być na + / - i działa bez
problemu).
Dajesz oczywiście odpowiednio niskie odświeżanie? Zauważyłem, że najlepsza
jakość jest przy 60-70Hz.

k,