Re: Komputer się nagle zacina...

Autor: Kylo <krzysiekwyrzucto_at_dlkasuj.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 16:53:42 MET

Użytkownik "Łukasz" <lukesh.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:du2nah$1nb$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
> Od pewnego czasu mam problem z komputerem. Podczas pracy wszystko nagle
jakby
> zastyga, to znaczy nie mogę ruszyc myszką czy wykonać jakiejkolwiek
operacji.
> Na monitorze wyświetla się zastygnięty obraz, czasami lekko zamazany.
Muszę
> zrestartować komputer, aby dalej pracować.

Witam,

po primo sprawdź temperaturę procka,
po secundo jeśli masz wiatrak na grafice to sprawdź czy się kręci
po tertio obejrzyj płytę główną, na okoliczność wybrzuszonych kondensatorów
po quarto sprawdź napięcia dawane przez zasilacz

Warto jeszczcze byłoby przetestować pamięć memtestem i dysk oprogramowaniem
od producenta.

--
Pozdrawiam Kylo
Odpisując na priv pamiętaj o "wyrzucto" i  "kasuj"