Komputer się nagle zacina...

Autor: Łukasz <lukesh.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 00:45:21 MET

Witam!
Od pewnego czasu mam problem z komputerem. Podczas pracy wszystko nagle jakby
zastyga, to znaczy nie mogę ruszyc myszką czy wykonać jakiejkolwiek operacji.
Na monitorze wyświetla się zastygnięty obraz, czasami lekko zamazany. Muszę
zrestartować komputer, aby dalej pracować. Często jest tak, że problem ten
występuje co chwilę. Nie minie 5 minut od włączenia komputera, a wszystko znów
zastyga. Zauważyłem, że tylko włączona muzyka nadal gra. Czasami udaje się
powrócić do normalnego stanu, ale po chwili sytuacja znów sie powtarza. Nie
mam najlepszego sprzętu (Duron 850, 128 RAM), ale to nie powinno jakoś wpływać
na działanie komputera. Wina napewno nie leży w systemie, który kilka razy był
przeinstalowany (obecnie mam Mandriwę 2006), ale coś nie tak jest w
komputerze... Czasami komputer nie zdąży się właczyć i się zatnie. Co mam robić?
Pozdrawiam,
Łukasz