Re: Komputer się nagle zacina...

Autor: kuba \(aka cita\) <idiota_at_z.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 16:49:11 MET

Czajson wrote:

> Nie pisz o czymś o czym nie masz pojęcia. To tak jakbyś pisał, że w
> NFSU 2 da się komfortowo grać na GF2 MX400. Grać się da, ale pojęcie
> komfortu jest wyssane z palca.

kolego .. u siebie na laptoku mam 512 + 256 ... i uważm, że tyle mi trzeba,
ale nadal uważam, ze standard biurowy to 256 ramu, a dla takich kompów z
duronem 850 .. to juz na pewno.
ps. przy sprzęcie klasy duron 850 MHz 'standard biurowy' (czyt. trochę
nowocześniejszej maszyny do pisania) jest bardzo adekwatny.

--
pozdrawiam  Kuba (aka cita)
www.cita.z.pl   gg:0001 0100 0110 0001 1001 0110 1000