Re: Komputer się nagle zacina...

Autor: Łukasz <lukesh.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 22:59:14 MET

Kylo <krzysiekwyrzucto@dlkasuj.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Łukasz" <lukesh.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> jakby
> operacji.
> Muszę
>
> Witam,
>
> po primo sprawdź temperaturę procka,
> po secundo jeśli masz wiatrak na grafice to sprawdź czy się kręci
> po tertio obejrzyj płytę główną, na okoliczność wybrzuszonych kondensatorów
> po quarto sprawdź napięcia dawane przez zasilacz
>
> Warto jeszczcze byłoby przetestować pamięć memtestem i dysk oprogramowaniem
> od producenta.

Temperatura procesora sięga około 40 stopni C. Zauważyłem, że po jakimś czasie
wiatrk jest bardzo ciepły... ;/
Nie mam wiatraka na grafice, więc nie ma się co kręcić.
Kondensatory sprawdzę, ale nie widziałem nic specjalnie wybrzuszonego do tej
pory...
Napięcie zasilacza powinno być OK. Przynajmniej takowe jest pokazywane w BIOSie.