Re: Komputer się nagle zacina...

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 18:29:32 MET

Użytkownik "kuba (aka cita)" <idiota@z.pl> napisał w wiadomości
news:du4fss$4ds$1@inews.gazeta.pl...

> ale nadal uważam, ze standard biurowy to 256 ramu, a dla takich kompów z
> duronem 850 .. to juz na pewno.
> ps. przy sprzęcie klasy duron 850 MHz 'standard biurowy' (czyt. trochę
> nowocześniejszej maszyny do pisania) jest bardzo adekwatny.

Standard biurowy to word i ew. OE w tle. Muzyka to nie jest standard
biurowy. A odtwarzacz też trochę zasobów potrzebuje. To, że dla Ciebie Duron
850 jest standardem biurowym nie oznacza, że ktoś używa go tylko do Worda
zaznaczając, że to jedyny komputer. Dla mnie standardem biurowym jest
Sempron 2800+ s.754 + 512MB RAM i wcale nie uważam, że te 512MB to jest już
cool.

--
pozdrawiam