Re: Porównanie procesorów Pentium 4 i Pentium D

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 14:19:41 MET

"Szatyn" <szatyn@earthlink.net> wrote in message news:QE9Nf.5715$5M6.2264@newsread2.news.atl.earthlink.net...
> Zipzoomfly... to pierwszy napotkany sklep komputerowy na necie. Sam tam kupuje. Jest tez Newegg TigerDirect i mwave. 4-ry
> sprawdzone najwiarygodniejsze sklepy jak dla mnie. Z pewnoscia jakbys sie uparl moze znajdziesz taniej. Bylem tez na "computer
> show".. strata czasu i poza obiecujaca nazwa nic wiecej.

Dzięki. Computer Show miał sens 6-7 lat temu, gdy sklepy online nie
były aż tak liczne jak dziś. Dziś "Computer Show" jest dla ludzi którzy
sobie nie radzÄ… jeszcze w sieci, kupujÄ… pierwszy komputer, nie majÄ…
karty kredytowej itp. A więc ceny sa wyższe, bo na takich nieporadnych
żerują... :-)
Ja rozważałem zakup części i składanie, ale jakoś niewiele drożej
mi ten Dell wychodził. Sprawdzę jeszcze raz w sklepach jakie podałeś.

> Co do unikalnosci... to sposoby polaczenia choc moze faktycznie sie myle. Ale to chyba nie jest istota sprawy. Najwazniejsze jest
> to, zeby kupic w miare tanio i cieszysc sie bezawaryjnoscia.

Być moze są drobiazgi typu ciut inny zasilacz czy wtyczka wentylatora CPU.
Ale główne komponenty to z całą pewnością DELL kupuje u innych.