Re: Porównanie procesorów Pentium 4 i Pentium D

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 15:02:28 MET

Użytkownik "Szatyn" <szatyn@earthlink.net> napisał w wiadomości
news:1_6Nf.5062$S25.1043@newsread1.news.atl.earthlink.net...

> Tak, jest gwarancja. Sprobuj tylko ruszyc srubke, co zrozumiale a w
> mgnienu oka jak szybko dostales tak jeszcze szybciej ja stracisz
> (pukam w niemalowane drzewo). Tylko za ich zgoda mozesz cokolwiek
> zmienic (czyt. tylko Dell moze Ci zmodyfikowac konfiguracje). W
> przypadku jakiejkolwiek reklamacji sprzet odsylasz do Dell-a
> Wydaje mi sie ze zakup w Dell-u to chyba niezbyt trafna decyzja. No
> chyba ze nie zalezy Ci na kasie i zdecydowany jestes.. Musisz tez
> wziasc pod uwage ze nie masz pewnosci co tak naprawde Dell wrzuca do
> [...]

Niby dlaczego traci się gwarancję? Ja miałem jeden serwer Della, teraz
mam kolejny i nie było problemu, żebym sobie włożył dodatkowy kontroler
SATA i dysk SATA. Niestety musiałem dokupić przejściówkę zasilania od
Della. Serwisant jak był nic nie mówił że coś jest nie tak. A wymieniał
płytę główną, tylko dlatego, że wbudowana sieciówka zerwała dwa razy
połączenie. No i serwis szybki jest, ja mam 4 godziny czas reakcji, 4
godziny czas usunięcia usterki, 24 godziny na dobę 5 dni w tygodniu. I
to serwis do mnie przyjeżdża. Jak dla mnie gwarancja jest bardzo ważna,
to za nią się płaci. Jak coś się stanie z kompem, to co? Idziesz i
oddajesz na gwarancji, a tam po 2 tygodniach, a częściej po miesiącu
dostajesz daną część. Czas jest bardzo istotny przy zarabianiu
pieniędzy, zwłaszcza, jak masz jakiś projekt na wczoraj. Co jak Ci
sprzęt padnie? Kupujesz nowy i czekasz, bo to nietypowa część?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!