HP LaserJet instaluje sie na porcie DOT_4 zamiast LPT!

Autor: <unicron_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 14:27:11 MET

Witam

Mam taki problem, iz gdy instaluje drukarke hp laserjet 1200 to ona
instaluje sie na porcie DOT_4 zamiast na LPT (mimo, iz pod LPT jest
podlaczona). W sumie by mi to nie przeszkadzalo, gdyby nie fakt, iz
po odlaczeniu drukarki od pradu i wlaczeniu jej ponownie drukarka
nie chce drukowac, tzn jest error, iz na porcie DOT_4 nie mozna
wykonac zadania drukowania.

Co zrobic aby zainstalowac ja pod portem LPT (dodam tylko, ze gdy
sam wybiore port i zainstaluje pod nim drukarke, to ona nie dzila)???

Pozdrawiam
Unicron