Re: Porównanie procesorów Pentium 4 i Pentium D

Autor: Szatyn <szatyn_at_earthlink.net>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 05:44:32 MET

> Dziś byłem w sklepie komputerowym, takim zwykłym z cegły i pustaków :-)
> i sprawdziłem ceny - sporo to wychodzi... ale online może znacznie taniej.

> Jeszcze raz więc pytam skąd Twoje ceny pochodzą, jaki to sklep ?
 Zipzoomfly... to pierwszy napotkany sklep komputerowy na necie. Sam tam
kupuje. Jest tez Newegg TigerDirect i mwave. 4-ry sprawdzone
najwiarygodniejsze sklepy jak dla mnie. Z pewnoscia jakbys sie uparl moze
znajdziesz taniej. Bylem tez na "computer show".. strata czasu i poza
obiecujaca nazwa nic wiecej.

Co do unikalnosci... to sposoby polaczenia choc moze faktycznie sie myle.
Ale to chyba nie jest istota sprawy. Najwazniejsze jest to, zeby kupic w
miare tanio i cieszysc sie bezawaryjnoscia.