Re: Linux + głosniki 2.1

Autor: Leszek <leschek_at_poszta.fm>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 10:23:41 MET

Użytkownik "ToMasz" <witu@polbox.com> napisał w wiadomości
news:du3o7i$7r5$1@inews.gazeta.pl...

> drogocenny? a winXP to za darmo rozdją?

Ale za niecałe 400 mam intuicyjny i dopracowany system a nie wersje
stadialne;)
Zobacz sposób instalacji sterowników Ati pod obiema systemami.
Oczywiście mówie o zastosowaniu domowym czyli do gier, biura itp.

>a ile czasu tracisz na walke z wirusami, trojanami, zwiechami,

A kiedy ostatnio używałeś XP-ka???
Nie tracę żadnego czasu. Avast działający w tle oraz systemowy firewall
wystarczy. Ani ja ani moi znajomi nie mają z tym żadnych problemów.

>uaktualnieniami?......

Te dokonują się automatycznie. "Zwykły" użytkownik kompa może o nich nawet
nie wiedzieć.
Poza zastosowaniem tego szkieletowego i nedznie wspieranego systemu jakim
jest Linuks w serwerach, główny powód stosowania W DOMU linuksa upatruję w
snobiźmie.

--
Pzdr
Leszek