Re: Linux + g³osniki 2.1

Autor: JanuszWo <jannus_tl_at_gaz-na-te.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 14:11:01 MET

W imieniu Leszek w wiadomosci <du3p6o$nrg$1@opal.icpnet.pl> napisano:

> Ale za nieca³e 400 mam intuicyjny i dopracowany system a nie wersje
> stadialne;)

Ja mam system za darmo. Dopracowany.

> Ani ja ani moi znajomi nie maj± z tym ¿adnych

Ale jeste¶ tego pewien? Na ile procent wiesz, ¿e nie jeste¶ zombie? To
fajnie, ¿e Twoi znajomi nie u¿ywaj± netu, p2p, poczty elektronicznej.

> Poza zastosowaniem tego szkieletowego i nedznie wspieranego systemu
> jakim jest Linuks w serwerach, g³ówny powód stosowania W DOMU linuksa
> upatrujê w snobi¼mie.

Jasne... Za darmo mam na kompie OS, który spe³nia moje oczekiwania i
stawiane przeze mnie zadania. W tym pakiet biurowy. Lekko licz±c jakie¶
2,5 tysi±ca. ¯e nie wspomnê o ca³ej masie innych darmowych, sprawnych
narzêdzi (czyli takie ró¿ne okienka do robienia ró¿nych rzeczy) plus
polecenia z konsoli... Dodatkowo dystrybucje live, których legalnie
mogê u¿ywaæ na ka¿dym kompie... Normalnie snob ze mnie... I jeszcze
poczucie, ¿e jak siê muszê czego¶ nauczyæ, to jest to poznawanie
informatyki, mechanizmów mojego systemu, a nie klikanie w ró¿ne
czary-mary. Alternatyw± jest okradanie firm, u¿ywanie pirackich kopii,
albo p³acenie za ka¿dy niemal ruch myszk±. Kra¶æ nie chcê, p³aciæ nie
mam ochoty ani funduszów.
Nie wspomnê o wirusach, trojanach i oprogramowaniu z tym zwi±zanym przez
lito¶æ dla u¿ytkowników windows... I ten jeden argument jest ju¿
oczywisty dla wszystkich...
Ja u¿ywam linuksa z czystego racjonalizmu. A czemu Ty u¿ywasz windows?
Racjonalnych powodów jest niewiele...

--
w adresie zagadka