Re: Linux + g³osniki 2.1

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.com>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 11:40:59 MET

Leszek napisa³(a):
> U¿ytkownik "ToMasz" <witu@polbox.com> napisa³ w wiadomo¶ci

> Ale za nieca³e 400 mam intuicyjny i dopracowany system a nie wersje
> stadialne;)
wyobraz sobie tak± sytuacje. zosta³êm zawezwany do postawienia systemu
win XP. computer, markowy compaq z vobisa. p³yta xphome bez SP. odpalam
instalator, w kompie dysk sata, brak flopa bo jest czytkik 6 kart w 1.
- jakies intuicyjne rozwiaznie?
Uda³o sie zainstalowac system, komp w sieci. wchodzimy na stone ms. po
uaktualnienia. w czsie pobierania wywala okienko: system zostanie
zamkniety za 59sek 58 57... Co to blaster? czy inne robactwo? IE
niewidzia³ ¿adnej strony poza microsoft com
> Te dokonuj± siê automatycznie. "Zwyk³y" u¿ytkownik kompa mo¿e o nich
> nawet nie wiedzieæ.

W³±sciwie masz racje. wygra³es
pozdrawiam
ToMasz