Re: Uszkodzony dysk SATA ? problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 22:37:30 MET

Użytkownik <hattab@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:7d4f.00000230.4404aa2f@newsgate.onet.pl...

> Na początku - dziękuję za odpowiedź. A teraz do rzeczy:
> To raczej nie jest problem adresowania, bo sp2 jest zainstalowany,
> biglba w rejestrze widnieje jako włączone. Mój problem raczej
> dotyczy tego: http://support.microsoft.com/?kbid=315266
> I nie jestem pewny, ale dostaję ten numer błędu (w drugiej
> kolejności): 0xC0000185 lub STATUS_IO_DEVICE_ERROR
> Dokładnie w TYM SAMYM miejscu przy próbie odczytu. Jeszcze raz
> podkreślę - Sea Tools nic nie wykrywa, jednak zarówno pod linuxem
> jak i pod windows - nie można odczytać z tego samego miejsca.
> [...]

Hm. Może masz specyficznie uszkodzony system plików? Spróbuj
przeformatować tą partycję. Możliwe też, że któryś z sektorów się
sypie - te szybkie testy spod SeaTools nie są zbyt dokładne. Ściągnij
sobie programik MHDD, znajdziesz w Google. Piszę to wszystko zakładając,
że pozostałe kroki zalecane przez Microsoft już wykonałeś, tj. test
pamięci RAM, usunięcie ew. wirusa (fixmbr, fixboot), wymieniłeś kabelki
prowadzące do dysku, zresetowałeś BIOS do ustawień domyślnych, etc.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/