Re: vnflash nie wykrywa n6600???

Autor: Pete67 <pete67_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 22:56:09 MET

> Słuchaj prostaku - zacząłeś gadkę szmatkę w poprzednim wątku i się go
> trzymaj. Po to on jest, żeby go rowijać do pojawienia się rozwiązania.
> Jeśli
> ktoś będzie mógł pomóc, to napisze a jak nie to trudno. Naucz się pisać na
> grupach albo bujaj się na forum. Pojawiasz się znikąd i burzysz panujące
> od
> lat zasady. To nie tutaj się tak robi.
> http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

Wystarczyło napisać że mój wątek już jest
Przy wysyłaniu wykazło mi błędy, więc sądziłem że TEGO WĄTKU NIE MA!

Nie rozumiesz że ja NIE WIDZĘ TEGO WĄTKU????

NIE WIDZĘ !
NAPISAŁEM TO JUŻ WYRAŹNIE WCZEŚNIEJ
Teraz też nie widzę pomimoze sciągam to z innego serwera!

Co do prostaka
Popatrz do lustra i oceńsiebie, nie odpowiadasz na pytanie tylko walisz
epietety.
czy takie zwroty, jak ten o prostaku,czy bujaj się itp czy one są zwyczajowe
na tej liscie??
Tobie również przydało by się przeczytać netykiete może wreszcie ze
zrozumieniem całości.
nie pozdrawiam