Re: Uszkodzony dysk SATA ? problem

Autor: <hattab_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 20:53:19 MET

> 303013 - Jak włączyć obsługę 48-bitowego adresowania bloków logicznych
> dla dysków ATAPI w systemie Windows XP
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013

Na początku - dziękuję za odpowiedź. A teraz do rzeczy:
To raczej nie jest problem adresowania, bo sp2 jest zainstalowany, biglba w
rejestrze widnieje jako włączone. Mój problem raczej dotyczy tego:
http://support.microsoft.com/?kbid=315266
I nie jestem pewny, ale dostaję ten numer błędu (w drugiej kolejności):
0xC0000185 lub STATUS_IO_DEVICE_ERROR
Dokładnie w TYM SAMYM miejscu przy próbie odczytu. Jeszcze raz podkreślę - Sea
Tools nic nie wykrywa, jednak zarówno pod linuxem jak i pod windows - nie można
odczytać z tego samego miejsca. Więc o co chodzi ? Bo ja już sam nie wiem :(. Na
razie poradziłem sobie w ten sposób, że "pozostawiłem" plik, którego się nie
daje odczytać, ale mam reklamować dysk ? Czy to problem kontrolera/pamięci/czego
innego ?

Dzięki za podpowiedzi.
Pozdr.
TT