Re: 20" Philipsa czy 19" Eizo...

Autor: .:NortiK:. <zacna_at_sciema.com>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 10:24:24 MET

> Gdybym sam wybierał to tylko eizo kontra nec.

ja również.
Co prawda nie używałem Nec'a, ale posiadam wspomniane Eizo S1910 i temu
monitorowi początkowo można zarzucić tak naprawdę tylko jedno .....cenę ;).
Jednak wg mnie wart jest wydanej kasy - bardzo duża ergonomia użytkowania,
duży zakres regulacji, bardzo dobry obraz. Godny polecenia. Nie bede jednak
pisał, że Eizo jest najlepsze, ponieważ innych monitorów nie miałem okazji
używać na codzień.
Pozdr