Re: 20" Philipsa czy 19" Eizo...

Autor: Krzysztof Mederski <res.not.grata.sp_at_m.mihi.est>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 11:04:38 MET

Witam!

Dziękuje Wam wszystkim za pomoc.
Jakkolwiek poważnie się zastanawiałem, to jednak Eizo stało cały czas na
lepszej pozycji. Decydowały o tym argumenty, które tu podnieśliście plus
to, że Philips jest tańszy, a oferuje jeszcze głośniki i większy ekran.
Siłą rzeczy musi być więc gorszy... Eizo ponadto daje pięcioletnia
gwarancję, to jest cokolwiek niezwykłe w dzisiejszych czasach. ;)
Poza tym ów Philips to nie jest chyba prawdziwa panorama, bo proporcje
obrazu ma 16:10.
Co do Neca, to miałem też raz ochotę na 1970GX, ale po tym jak niemiecka
fundacja konsumencka (Stiftung Warentest) zrobiła test, w którym
otrzymał on tylko "zadowalający", przeszła mi nań ochota. Btw, zwycięzcą
tego testu został Philips 190P, ale miał małe kąty i średni czas reakcji...

Pozdrawiam.

--
Krzysztof Mederski
kmed<at>box43.pl