Re: 20" Philipsa czy 19" Eizo...

Autor: Friend <nospam_at_friend.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 09:31:14 MET

Użytkownik "Krzysztof Mederski" <res.not.grata.sp@m.mihi.est> napisał w
wiadomości news:du0576$62k$1@news.onet.pl...

>Witam grupę!

>Od jakiegos czasu poważnie myślę o zakupie monitora LCD.
>Do dziś byłem pewny, że wybór padnie na Eizo S1910. Przez przypadek
>jednak dowiedziałem się o istnieniu tego modelu Philipsa: 200W6CS.

Jest jeszcze nowosc - NEC 20WGX2 - najlepsza panoramiczna 20" 2330zł

Wybor jest trudny bo 20" panoramiczna jest dobra do filmow ale
wielkosciowo w innych zastosowaniach to taka szeroka 17".
Eizo ma wiele zalet szerokie regulacje, paleta z 10bitowej, lepsza
czern. Nec jest zdecydowanie szybszy w grach.

Gdybym sam wybierał to tylko eizo kontra nec.